Ordura arteko edizioetan ez bezala, edizio hura egun bat lehenago hasi zen, igandearekin; izan ere, kaputxinoen komunitateak Aita Donostiaren jaiotzaren lehen mendeurrenaren ospakizunarekin bat egin nahi izan zuen meza bat eskainiz. Andra Mari abesbatzak ere parte hartu zuen meza horretan.
Pablo Bilbao Aristegi, hasiera-ekitaldiko hitzaldian, Aita Donostiaz gain Jesús Guridiz aritu zen, urte berean jaioa baitzen, eta, hura ere, omendua. Ekitaldi berean, Eresbil artxiboak bere jarduera-maila areagotu zuela jakinarazi zen: probintziako kategoriatik Euskal Herriko mailara pasa zen, eta Euskal Ereslarien Bilduma izena hartu zuen.
Organorako musikari eskainitako jardunaldian, María Josefa Valverde interpreteak bi konpositore horien lanez osatutako errezitaldia eskaini zuen. Ganbera-musikari eskainitako egunean, berriz, egile horien eta mendeurrena ospatzen zen beste batzuen lanak entzun ahal izan ziren, hala nola Juan María Guelbenzu iruindarra eta Pedro Sanjuán donostiarra.
Abangoardiako musikak bi eremu geografiko hartu zituen; alde batetik, Iruñeko Taldearen obrekin (Berrade, Larrañaga, Catalán, Egea eta Pastor) eta, bestetik, Bilboko konpositoreen obrekin (Torre Lledó eta Castro). Abesbatzen egunean, Andoaingo Alberto Aguirre, Faltzesko Nuestra Señora de las Nieves eta Gasteizko Iradier abesbatzak eta Bilboko Koral Elkarteak bat egin zuten herriko Oiñarri eta Andra Mari abesbatzekin.
Liedari eskainitako jardunaldi bat ere izan zen, eta, amaieran, Donostiako La vie profonde de Saint François d’Assise obra handiaren berreskuratzea nabarmendu zen.