
Irekiera-ekitaldian Miguel Martínez Millán cuencarrak hitzaldia eman zuen Pedro Aranaz ardatz hartuta. Bestalde, Agustín González Acilú konpositorea soinu-materiaren bilakaera historikoaz eta musika-abangoardiaren hainbat alderdiri buruz aritu zen.
Organoari eskainitako jardunaldia Esteban Elizondo eta Lorenzo Blancoren eskutik etorri zen; halaber, María Luisa Busselo sopranoak eta Juan Manuel Gómez de Edeta tronpa-jotzaileak hartu zuten parte. Abesbatzen egunean, berriz, Irungo Ametsa abesbatzaren eta Donostiako Maitea, Easo, Donostiako Ganbera Abesbatza eta Donosti Ereski abesbatzen bisitak izan ziren; horietaz gain, Andra Mari abesbatza anfitrioiaren ganbara-taldea aritu zen.
Javier Solaun tenorra eta Juan Padrosa piano-jotzailea izan ziren euskal klasikoei eskainitako kontzertuaren arduradunak, Andrés Isasi ardatz hartuta. Abangoardiako musikari eskainitako jardunaldiak, berriz, Bernaola, Isasa, Marco, Larrauri, Pablo eta González Acilúren lanak bildu zituen.
Amaierako kontzertuan Isasi, Remacha, Larrauri eta Usandizagaren obrak entzun ahal izan ziren Donostiako Orfeoiaren eta Bilboko Orkestra Sinfonikoaren eskutik, Pedro Pírfanoren zuzendaritzapean.
José Luis Ansorena dio noticia de la voluntad, por parte del festival, de iniciar la tarea de recopilar partituras de toda clase de autores vascos, para lo cual ya se habían iniciado contactos con archivos particulares con el fin de formar un fondo que sería el origen del proyecto de archivo-biblioteca.
Juan Miguel Echarri, Manoli Jimeno, Enadio Villanueva eta Pedro Pirfano Bilbao Orkestra Sinfonikoarekin
Iñaki Erauskin, Manuel Romano, José Luís Ochoa de Olza, Jose Luis Franco Gil, zuzendaria, eta Donostiako Kontserbatorioko Orkestra Sinfonikoa